Mad på skolen

Beder Skole har en stor kantine, hvor der kan handles, og hvor man også kan sidde og spise. De ældste af skolens elever bruger også lokalet til gruppearbejde.

Kantinen på Beder Skole

Kantinen fremstiller kvalitetsmad af gode råvarer og vi vægter børnenes sundhed meget højt. Kantinens personale laver hver dag en varm ret fra bunden til 22 kr. Vi lægger vægt på variation med både nye og velkendte retter. Vi bruger i vidt omfang årstidens råvarer og vi anvender mindre kød. Vi bager brød hver dag. Brødet har højt indhold af fuldkorn.

Vi sælger også meget andet alt fra sandwich, lun formiddagssnacks, smoothies, frugt og et stort udvalg af drikkevarer.

Kontantfri kantine - alle elever har et betalingskort

Kantinen er kontantfri, dvs. alle elever får udleveret betalingskort til brug i kantinen. Forældre sætter penge ind på kortet ved at logge ind på 8000.cpos.dk med deres MitID.

Du kan bestille mad og Skolemælk på https://8000webshop.cpos.dk/

Kantinen har åbent i de 2 pauser:

• Kl. 9:30-9:55
    • kl. 11:30-12:00

Oplysninger om allergener kan fås ved henvendelse til personalet.

Vi følger Aarhus Kommunes kostpolitik.

Kontakt til kantinen

Tlf.: 41857658 - E-mail: lgb@aarhus.dk